Senarai Blog Saya

WELCOME GUYSS ! HAVE A GOOD DAYS

LinkedIn : Pengenalan

Pada minggu ke-10 ini, kami diberikan arahan untuk mencipta satu akaun LinkedIn. Laman ini memudahkan pelajar untuk mencari peluang pekerjaan. Laman ini turut digunakan untuk mana-mana pihak yang ingin berkongsi tentang aktiviti, peluang pekerjaan atau organisasi pekerjaan mereka. Laman ini menyerupai laman facebook, namun laman dilihat lebih formal dan kebanyakannya digunakan oleh orang profesional. Laman ini juga mempunyai banyak manfaat terutamanya kepada lepasan graduan dalam untuk mencuba merebut peluang dalam bidang atau kerjaya yang sesuai dengan profesion. Kita juga mampu untuk mendapat motivasi daripada golongan profesional dalam bidang yang kita minati untuk mengetahui dengan lebih lanjut bagi membolehkan kita mengetahui sebarang informasi dan inspirasi daripada mereka. 

Berikut merupakan pautan akaun linkedIn saya:

www.linkedin.com/in/sitinurzarifahzulkipli



Ini merupakan halaman profil LinkedIn yang saya cipta




Berikut pula ialah senarai rakan-rakan yang saya cuba hubungkan untuk berinteraksi melalui laman ini. 



KEHADIRAN AMALI



AMALI MINGGU 10: 3 JUN 2022


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ketika dan Kalimat ✨

Sepanjang saya mengikuti kursus Multimedia dalam Bahasa ini terdapat banyak perkara, pengalaman dan pengajaran yang saya pelajari. Selama e...