Senarai Blog Saya

WELCOME GUYSS ! HAVE A GOOD DAYS

Tugasan Podcast

Tugasan podcast merupakan tugasan terakhir individu yang diberikan pensyarah. Tugasan yang diberikan ialah dengan mencari mana-mana podcast yang membahaskan suatu isu. Setiap isu itu hendaklah bersesuaian dan padat dengan maklumat. Setiap tajuk yang dipilih juga tidak boleh sama dengan rakan sekelas yang lain. Setiap pelajar dikehendaki mencari maklumat dan menyediakan slide untuk membahaskan dan menerangkan berkaitan podcast ini. Kami diberi masa selama satu minggu untuk menyiapkan podcast. Masa yang diberikan adalah bersesuaian dengan tugasan. Oleh itu, saya menemukan sebuah podcast iaitu Ceri Kembang Studio daripada laman youtube. Podcast ini sudah lama bertapak namun apa yang saya minati daripada podcast ini disebabkan mereka sering membahaskan tentang isu semasa yang berlaku di negara kita. Hal ini demikian menjadikan saya meminati podcast tersebut. 

Tajuk yang dipilih bagi podcast ini ialah : Universiti nak bukak balik? Setuju atau tak setuju? 
                                                                    https://youtu.be/5T9qHbrzNdU






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ketika dan Kalimat ✨

Sepanjang saya mengikuti kursus Multimedia dalam Bahasa ini terdapat banyak perkara, pengalaman dan pengajaran yang saya pelajari. Selama e...